1914494563.jpg

耶和華是我的牧者


我必不至缺乏

 
他使我躺臥在青草地上


領我到可安歇的水邊


他使我的靈魂甦醒  為自己的名  引導我走正意路


我雖行過死蔭的幽谷  也不怕遭害


因為你與我同在


你的杖  你的竿都安慰我


在我敵人面前你為我擺設宴席


你用油膏了我的頭


使我的福杯滿溢


我一生一世必有恩惠慈愛隨著我


我且要住在耶和華的殿中直到永遠

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

Psalms 23:1-6

The LORD is my shepherd; I shall not want.

He maketh me to lie down in green pastures:

He leadeth me beside the still waters.

He restoreth my soul:

he leadeth me in the paths of righteousness for his name's sake.

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death,

I will fear no evil: for thou art with me;

Thy rod and thy staff they comfort me.

Thou preparest a table before me in the presence of mine enemies:

Thou anointest my head with oil; my cup runneth over.

Surely goodness and mercy shall follow me all the days of my life:

and I will dwell in the house of the LORD for ever.

-----------------------------------------------------------------

今天舌頭問我知不知道詩篇23 

當時有點搞不清狀況  我以為她在問我新歌咧

詩篇23  我記得lawa左肩後面就是刺這個文

好像是刺前半段

因為全部刺 會很大一片

所以她只刺她最喜歡的那一段

而且是用希伯來問刺的

而那個希伯來文她也找了很久

 

常去她無名看看

托lawa 阿姨的福  裡頭也時常在更新

像是lawa還在一樣

對 她一直都在   是不是?

很想問妳: 有遇到我阿公..還有外公,外婆嗎?

他們好嗎??  妳好嗎???

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    yulunanabaicu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()